نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تعیین تكلیف گونزالو هیگواین برای فصل بعد

تعیین تكلیف گونزالو هیگواین برای فصل بعد

رومئو آگرستی خبرنگار وب‌سایت‌های Goal و DAZN و یكی از فعالان رسانه‌ای متمایل به باشگاه یوونتوس از دیدار مدیران بانوی‌پیر با خورخه نیكلاس هیگواین برادر و مدیربرنامه‌های گونزالو هیگواین مهاجم 32 ساله بیانكونری برای تعیین تكلیف حضور و یا عدم حضور او در فصل پیش‌رو خبر داده است.

 

این دیدار پس از اعلام نظر مائوریتسیو ساری در خصوص این بازیكنان آرژانتینی به مدیران یوونتوس انجام خواهد شد تا هرچه سریعتر تكلیف ال‌پیپیتا برای فصل آینده مشخص شود.

 

هیگواین كه پس از حضور قرضی در میلان و چلسی هرگز نتوانسته روزهای خوبش را تكرار كند، جایگاهش در آلبی‌سلسته را نیز در یكسال اخیر از دست داده است. او در حالی فصل گذشته را در دو باشگاه پشت سر گذاشت كه پس از انجام جمعاً 40 بازی تنها موفق به ثمر رساندن 13 گل در رقابت‌های مختلف شد.

 

گفتنی است پیش از این رسانه‌های ایتالیایی از پیش‌قدم شدن باشگاه فیورنتینا برای به خدمت گرفتن گونزالو هیگواین با مبلغی در حدود 36 میلیون یورو خبر داداه بودند. یووه در صورت قطعی بودن تصمیم ویولا برای انجام این انتقال آماده است تا با افزودن مبلغ 40 میلیون یورو، فدریكو كیه‌زا را به خدمت بگیرد، هرچند روكو كومیسو (مالك جدید فیورنتینا) به تازگی در مصاحبه‌ای جدید از ماندن ستاره 22 ساله تیمش برای یكسال دیگر در این باشگاه خبر داده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: